Emotional Suicide - Aktivitetsrapport (?)

Aktivitetsrapport (?)

Vad tusan gör jag uppe nu? Hade satt alarmet på kl 9, men vaknade för ca 20 min sen.
Är ledig idag, men måste ändå in till stanför att uträtta lite ärenden och gå på möte.
Nu ska man visst lämna aktivitetsrapporter på AF om vad man gjort föregående månad för att ta sig ur arbetslöshet. Och den enda på AF som har tillgång till den rapporten är ens personliga handläggare.
I mitt fall vet hon redan om allt jag gör. Hon vet att jag inte söker jobb utan har aktivitet på ett ställe för att komma ut socialt och skapa rutiner. Sakta men säkert ökas tiderna som jag har aktivitet (just nu 3 tim om dagen, 3 dagar i veckan) och i slutet av Maj hoppas vi att jag är uppe i 10 tim/vecka. Och med tanke på att jag är heltidssjukskriven så borde de väl inte kunna förvänta sig hur mycket som helst? Tror nog att det är samarbetet mellan AF och FK som krånglar till det... Tyvärr.
Min handläggare på AF är nämligen väldigt förstående och vet hur jag funkar med mina diagnoser, min handläggare på FK kan jag inte riktigt säga samma sak om... :(

Kommentera här: