Emotional Suicide - Kommentar Från Yngsta Syrran

Kommentar Från Yngsta Syrran

Hamnade hemma hos familjen en sväng igår, de bjöd på grillat.
Satt och surrade en det med yngsta syrran (19 år) som tar studenten i år (f*n vad åren går fort!). Vi var i hennes rum, så självklart försökte jag även kolla runt om det är nåt speciellt hon kanske skulle kunna behöva i studentpresent. Såg i bokhyllan att hon hade en del parfymer och hudvårdsprodukter, men de använde hon visst inte. Blev lite full i skratt när jag såg en produkt i Dove's Pro Age-serie, sneglade på henne och sa:
- Um, är du verkligen i den åldern då du behöver använda den här serien?
Hon började också skratta, skaka på huvudet och sen säger hon med ett stort leende:
- Haha, näe... Men du kan få ta den om du vill. Den passar ju dig bättre!
Tack lillasyster, tack.
Bara för att jag blir 30 i år?
Sen är hon så fräck och säger detta:
- Kan inte du hämta min mobil, så får du lite motion...?

Kan ju säga att jag inte hämtade den, för jag får mycket motion ändå. Men lillasyster var snäll och gav mig en annan sak som hon inte använder, men som hon vet att jag verkligen kommer använda.
Nämligen en burk Bodybutter från Hawaiian Tropic med doften kokos!
My babysister knows me!
Och jag har nog listat ut vad jag ska ge henne i studentpresent! ^^
 

Kommentera här: