Emotional Suicide - Song Of Today: Five Finger Death Punch - Remember Everything

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Duuu. Det finns väll mer än 3 inlägg i din blogg (om du inte raderar efterhand)? För det är endast de 3 senaste som man kan se och det känns lite.. snålt kan jag tycka =)


Svar: Jodå, det finns fler!Har försökt att fixa inställningarna, men av någon anledning är det bara de 3 senaste inläggen som visas... Har även bett Ida (som gjort denna designen) att kolla, och hon förstår inte heller varför det blivit så här.
I inställningarna blir det som det ska, i förhandsvisningen blir det som det ska, men så fort jag 'publicerar' ändringarna händer - nada! Sliter nästan mitt hår pga detta, men jag ger inte upp! Ska få ändringarna att funka på nåt sätt, vill ju gärna kunna ha typ de 8 senaste inläggen eller nåt sånt...
EmotionalSuicide

2 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Mycket mysko måste jag säga.

Svar: Mmmmm... Det är ju bara 'lite' irriterande! Sitter just nu i detta ögonblicket och försöker kolla/fixa lite mer...
EmotionalSuicide

Kommentera här: