Emotional Suicide - Longing For The Weekend

Longing For The Weekend

Borde egentligen försöka sova, men hjärnan går på högvarv inför förhoppningar om helgen som kommer. Egentligen händer inget speciellt, men jag ser ändå verkligen fram emot den.
Imorgon är det nämligen dags för 'girls night'. Jag och min närmsta vän (som bor här) ska umgås, först bara vi två. Blir lite gott att dricka (me like) och se fotbollsmatchen kl 20 (me DON'T like, men vad gör man inte när kompisen är ett fotbolls-freak) för att senare göra staden osäker... Ska verkligen passa på att njuta av kvällen i hennes sällskap, för det är inte ofta vi har chansen att vara 'wild & crazy' tillsammans.Men, det är klart, kan inte vara för vild. På Lördag är det nämligen sagt att jag ska hem till Honom (he called). Visst, vi har gjort upp såna planer tidigare utan att det blivit av. Men hoppas kan man ju alltid! ^^
Om nu bara kroppen och hjärnan kunde slappna av så jag får sova, så det blir helg nån gång! Hade även uppskattat om katten kunde ge mig lite bättre plats i sängen med, men det tycker visst inte pälsbollen. Förstår inte riktigt hur en katt kan ta upp nästan en hel 180's säng för sig själv...! ;p

Kommentera här: