Emotional Suicide - Movie Night!

Movie Night!

Ikväll är en sån där kväll då det är fullt med tända ljus, har ätit en god middag, sitter och njuter på ett glas vitt vin, har precis avslutat ett trevligt samtal med en kär vän som bor långt borta, och nu fortsätter tittandet på skräckfilm - bästa genren ever!
Just ikväll har det blivit 'The Last Exorcism' och nu väntas 'The Last Exorcism Part II'. Finne inte en chans att jag tänker vara social ute denna kväll, räcker med att jag höll på att blåsa bort och bli översnöad när jag hade tvättid (drygt när tvättstugan ligger i grannhuset).

The Last Exorcism

The Last Exorcism Part II


Kommentarer:

1 MOOOLLYS.se - Uppsalas största blogg:

Godnatter :) önskar dig en superhärlig lördag :D
Kramar från MOOOLLYS.se - Uppsalas största blogg!

Svar: Thank you!
Och detsamma så klart! :)
EmotionalSuicide

2 Carro - en alternativ bloggerska:

Oooh hatar skräckisar :( Kramisar Carro

Svar: I love horror-movies! Always have, always will!'Vanliga' skräckfilmer (tex Nightmare On Elm Street, Friday The 13th med flera) som innehåller 'monster' m.m kan ibland klassas som komedier för min del, då sannolikheten att man skulle träffa på någon sån karaktär tyvärr är minimal.
Men filmer i samma stil som 'I Spit On Your Grave' 1 och 2 är RIKTIGA skräckfilmer enligt mig, då det är mycket möjligt att sånt kan hända i verkligheten... De ger mig GIGANTISKA rysningar av obehag!
EmotionalSuicide

Kommentera här: