Emotional Suicide - Movie Night!

Movie Night!

Ikväll har det blivit ännu en Movie-Night!
Det har jag iofs nästan varje kväll, då jag är ganska film/serie-beroende.
Just ikväll blev det filmerna Jeepers Creepers och Jeepers Creepers 2.
Minns att när de släpptes, så kunde jag och en kompis ALDRIG komma ihåg vad de hette.
Så de fick ett eget namn av oss - 'Kanariefågeln'. (?)
Inte riktigt passande om man säger så, men då kom vi iaf ihåg vilken film vi pratade om.

Kul att se sånt som man mer eller mindre glömt bort.
Måste verkligen ta mig igenom ett gäng 80-tals skräckisar framöver.
INGET slår dem!

Jeepers Creepers

Jeepers Creepers 2

Kommentarer:

1 MOOOLLYS.se - Uppsalas största blogg:

Nu drar jag igång en länktävling igen, pass på! ;D
Vill du få en länk på Uppsalas största blogg, inför tusentals läsare?
Kika då in på min blogg och gissa vad det är för bild!
Du får gissa hur många gånger du vill, men en gissning/kommentar.

LÄNK: http://mooollys.se/tavling-gissa-ratt-nr2/

STOR KRAM FRÅN MOOOLLYS.se - UPPSALAS STÖRSTA BLOGG <3

Kommentera här: