Emotional Suicide - Friday The 13th! (Part 1)

Friday The 13th! (Part 1)

Idag är alltså Fredagen den 13e. Den brukar vanligtvis vara en helt okej dag (oftast en turdag), men just idag blir det blandade känslor.
Kl 13 ska jag nämligen på begravning.
Det sägs väl att ett dödsfall inom släkt m.m sällan kommer ensam. Så när jag fick besked om det just detta så blev det automatiskt att jag mer eller mindre satt och väntade på besked om ett till. Det tog 9 dagar, sen fick jag besked om ett till dödsfall...
Men då slog en tanke mig.
- Sånt här brukar väl komma i tre?
Mycket riktigt, 5 dagar efter det kom beskedet om ett till dödsfall.

Så ja, 3 dödsfall inom loppet av 14 dagar... Nu får det räcka med negativa saker!
Ge hit lite positiva saker nu!

Kommentarer:

1 Frida ♦:

Oj. Stackars dig! :( Någon nära?

Svar: Begravningen var för min farbror. Vi var inte nära, men det känns ju ändå, då han var en släkting.
EmotionalSuicide

2 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Det är konstigt det där, att de nästan alltid kommer i 3.

Svar: Jo,det är ju det...
EmotionalSuicide

Kommentera här: