Emotional Suicide - Helgen

Helgen

Den här helgen har verkligen gått snabbt.
Har varit en zombie mer eller mindre hela tiden, har varit så sjukt trött. Tror det är tröttheten som tagit ut sin rätt efter det att ha haft fullt upp under veckan som varit.
Har varit på 'jobbet' (aktiviteten) en hel del extra under veckan som varit, så nu har det varit skönt med en extra lugn helg för att samla krafterna.
Men fick höra något på 'jobbet' tidigare under veckan, som gjorde att den extra tiden inte gjorde mig något.
Den verksamhetsansvarige var på besök påmin avdelning, och jag och min 'boss' pratade lite med henne. Blev prat om Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan, och då nämde jag att mitt beslut går ut nu i Maj, så att vi kanske får försöka se till att förlänga det.
Då vänder sig min 'boss' till mig och säger:

- Vadå försöka? Du SKA vara kvar här!

Känns så skönt att ha hittat ett ställe där man känner sig uppskattad! ^^

Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

sv: äsch, låter inte alls kul det :( Kokosolja har jag hört mycket bra om! kanske är lika bra att beställa online då. jag hittade det inte på willys i alla fall, men de kanske inte säljer sådant där?

Svar: Tycker absolut att du ska skaffa kokosolja och ge det en chans. Använder det själv till hårvård, hudvård, bakning, matlagning... You name it!Om du vill köpa en liten burk och prova skulle jag rekommendera att kolla i någon typ av hälsokost-butik (kan vara svårt att hitta just kokosolja i en 'vanlig matbutik'), exempelvis Hälsokraft. Har för mig att en burk med 225 ml kostar runt 50 kr. Kan ju vara värt att prova. Men vid behov av större mängd skulle jag absolut rekommendera att köpa online från tex bodystore.com (de har tex 2x500 ml för ca 150 kr, + frakt).
Om du provar kokosolja, berätta gärna sen vad du tycker om det!
EmotionalSuicide

Kommentera här: