Emotional Suicide - God Jul!

God Jul!

Nu har jag varit hemma en stund, efter att ha spenderat denna julafton tillsammans med familjen.
Egentligen är jag inte så mycket för högtider (avskyr dem faktiskt), men nån enstaka gång per år glömmer jag mina egna åsikter och 'offrar' mig för familjen.
Dagen har faktiskt varit riktigt mysig.
God mat, skratt och trevligt sällskap.
Tror nog att jag varit riktigt snäll under året som varit, för det var länge sen jag fick så många julklappar!
Gav ju bort en hel del med. ^^
Hoppas att ni andra där ute kommer ha en fortsatt bra julhelg!


Julklapparna
 

Kommentarer:

1 Lina - A Film and TV Freak Like Me:

Jag har alltid tyckt om julen även om den alltid har innehållt tårar pga könslor som blivit sårade, men i år kunde jag bara inte tycka om den. Jag blev kanske inte sårad men att bli tvingad till att le som om allt var som vanligt var mycket värre. Visserligen hade även jag trevlig men det betyder ju inte att man tycker om den för det.

Kommentera här: