Emotional Suicide - Kitten!

Kitten!

Det är ingen hemlighet att jag hellre umgås med djur än människor!
Och det finns en väldigt enkel anledning till det:
DJUR ÄR ÄRLIGA!
Om de tycker om dig, då vet du det direkt. Och om de inte tycker om dig, då vet du det med.
Människor kan ju vara så fruktansvärt falska, tråkigt men sant.
Så därför har jag verkligen myst under den tid jag varit hemma hos La Familia.
Syster är ju hemma nu på besök över helgerna, och då har hon med sig sin 'nya' sambo.
En underbart söt kattunge på 13 veckor vid namn Dixie.
Jag och Dixie är kompisar... Eller ja, Dixie tycker om att busa med mig och sen sova på mig!
You're soooooo cute! ^^
 

Kommentarer:

1 LITZIUMWORLD ^V^:

sv: åh, fan vad nice! hade boxen tillsammans med mitt ex, men han ville inte släppa den till mig då vi gjorde slut :( favoritavsnitt vet jag inte... garanterat något av de då Spike och Buffy håller på!

Svar: Måste garanterat se igenom boxen igen... Var ett tag sen sist.Ett av favvoavsnitten måste nog vara avsnitt 7 av säsong 6, det som heter 'Once More, With Feeling'. Musikal-avsnittet...
EmotionalSuicide

Kommentera här: